Lees voor

Op stap met de onderzoekers

Onze onderzoekers zijn al bij verschillende musea op bezoek geweest. Bij drie bezoeken was er ook een filmploeg. Ga mee met onze onderzoekers Stijn en Ivo naar het Rijksmuseum van Oudheden. Met Claudy, Jan en Esther naar het Waterliniemuseum. En met Ingrid en Eli naar het Rijksmuseum Twenthe.

Op bezoek bij het Rijksmuseum van Oudheden

Stijn en Ivo onderzochten het Rijksmuseum van Oudheden in Leiden. Klik op het filmpje om te zien wat zij van het Rijksmuseum van Oudheden vinden.

Bekijk hier de pagina van het Rijksmuseum van Oudheden voor meer informatie over het museum.

Op bezoek bij het Waterliniemuseum

Claudy, Jan en Esther onderzochten het Waterliniemuseum in Bunnink, bij Utrecht. Ga met ze mee het museum door.

Bekijk hier de pagina van het Waterliniemuseum voor meer informatie over het museum.

Op bezoek bij het Rijksmuseum Twenthe

Ingrid en Eli onderzochten het Rijksmuseum Twenthe in Enschede. Kijk snel wat zij over het Rijksmuseum Twenthe zeggen.

Bekijk hier de pagina van het Rijksmuseum Twenthe voor meer informatie over het museum.