Altijd al in een museum willen werken?

vrijdag, 28 juli 2023

Heb je altijd al in een museum willen werken? Het Waterliniemuseum bij Utrecht is op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Ook bieden ze dagbesteding en andere vormen van werk. Wordt jij hier enthousiast van? Lees dan snel verder.

Waterliniemuseum

Het Waterliniemuseum is een Unesco Werelderfgoed locatie. Dat betekent dat het beschermd is. Je leert in het museum van alles over de Hollandse Waterlinies. Dit is een verdedigingssysteem met vestigingswerken en polders die onder water gezet kunnen worden om de vijand tegen te houden. Het museum is zelf ook een oud fort.

Vrijwilligerswerk

Het Waterliniemuseum is op zoek naar nieuwe vrijwilligers die het leuk vinden om bijvoorbeeld te helpen in het museum, het café of bij klussen.

Zorgaanbod

Benieuwd naar het zorgaanbod van het Waterliniemuseum? Bij het museum bieden ze ook dagbesteding, groen onderhoud, re-integratie mogelijkheden, job coaching en nog veel meer!

Openavond

Nieuwsgierig geworden? Kom kennismaken op de openavond van het Waterliniemuseum en ontdek wat jij kunt betekenen. Mensen van het museum vertellen je deze avond over alle mogelijkheden. Iedereen is welkom. Meld je aan via welkom@waterliniemuseum.nl. Het eerste drankje trakteert het museum.

Wil je meer over het museum weten? Kijk dat eens op hun pagina.