Alle musea zijn weer open!

woensdag, 23 februari 2022

Alle musea zijn weer open! Zoek snel een leuk museum uit.

Je kan weer gezellig een museum bezoeken met je familie en vrienden. Of gewoon alleen natuurlijk.

Tot 25 februari moet je bij de ingang je cornoatoegangsbewijs laten zien. Ook moet je een mondkapje dragen in de rij bij de kassa. Ben je binnen? Dan mag je mondkapje af. Dat is fijn!

Vanaf zaterdag 26 februari hoeft je geen coronatoegangsbewijs meer te laten zien. Het is dan extra belangrijk dat je thuis blijft als je klachten hebt die passen bij het coronavirus, zoals verkoudheid en keelpijn. Hier kan je zien of je thuis moet blijven: Quarantaine check

Bij sommige musea kan je gewoon naar binnen lopen. Maar let op! Bij veel musea moet je van te voren een tijd kiezen waarop je naar binnen wilt gaan. Dit kan op de website van het museum. Zo zorgt het museum ervoor dat de rij bij de kassa niet te lang wordt. De website van een museum staat op elke museumpagina rechts onderin.

Zoek snel een leuk museum uit met de museumkiezer!

>>> Naar de Museumkiezer